måndag, juni 16, 2008

Totalt måndagstrött

Idag har verkligen varit en sån där orkeslös dag... Kom till jobbet och gick igenom alla mail, vilket gick ganska fort, och sen fixade jag med lite löpande saker... Var pigg ända tills jag nådde dörren till lägenheten för då hände någonting... Nu har jag verkligen inte gjort någonting under hela kvällen... Sitter och lyssnar på lite ny musik nu men ingenting är bra och snart ska jag se på Smash labs... Det enda jag egentligen ser fram emot är att på Discovery se hur de bygger bort den stora trafikproppen i Madrid kl.21:00... Stackars måndagar att vara så hatade...

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Jag säger ju att måndageftermiddagar är komadagar. Att jobba till 19 och sedan dricka öl med Enberg & Arvidsson funkade rätt bra. Tror det är måndagar man ska ha After Work på!

2008-06-17 15:37

 

Skicka en kommentar

<< Home