torsdag, juli 03, 2008

Hur kommer jag se ut som gammal?

Nyss när jag satt och läste på realtid.se så såg jag en bild som jag plötsligt tyckte liknande mig själv... Dock så var det mest lik mig själv när den var förminskad, gjorde sig inte lika bra stor... Viss likhet tycker jag ändå att det finns. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men jag tror att när jag är omkring 55-60 år så kommer jag se ut ungefär som Mats Odell, på gott och ont... Det goda är pengarna i bakgrunden, det onda är utseendet, men det lär man sig leva med...

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Du har ju inte ändrat utseende de tre (?) åren jag känt dig, så varför skulle du börja sen?

2008-07-03 17:15

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Jag vet inte, men det kanske blir så.. Någon rynka ska jag väl få till...

2008-07-04 07:53

 

Skicka en kommentar

<< Home