måndag, augusti 25, 2008

Jag fyller år på hösten

Nu på eftermiddage/kvällen hände det värsta som kunde hända.. Jag var ute och gick en sväng på stan och som vanligt på måndagar så mår man lite dåligt och känner sig helt slut.. När jag var på väg hem så gick jag i lugn och ro och lyssnade på Sparta när plötsligt en man kom upp till mig... Jag plockade ur hörlurarna ur öronen för att lyssna på vad han hade att säga:
- Ursäkta, kan jag få ställa en fråga? Det är snart september-oktober och höst, vad är det bästa med det tycker du?
Jag förstod på en gång att de var från tidningen och att jag skulle vara med i "Dagens fråga".. Samtidigt så ville jag verkligen inte det, men svarade väl ändå:
- Det är schysst när det är lite regn och blåst, blir myggfritt då. Sen fyller jag år på hösten.
Det där sista kunde jag hoppat över totalt, det är bara barn på 10-12 år som säger sånt... Missnöjd med min insats gick jag hem och det ska bli intressant att se om jag blir med i tidningen imorgon, jag hade ju förövrigt en hemsk hairday också, men sånt får väl inte killar säga.

4 Comments:

Blogger Hans said...

redan börjat tarva efter fördelsedagspresenter och sen kallar du mej bortskämd...

2008-08-26 12:29

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Jag tarvar fan inte! =D...

2008-08-27 07:31

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Hahahahahahaha! Ja, det var töntigt! :) Kom du med då?

2008-08-27 13:15

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

F'resten har vi inte fått någon tårta för 2007 än.

2008-08-27 13:15

 

Skicka en kommentar

<< Home