onsdag, augusti 13, 2008

Ny hemsida

För var dag som går så skaffar jag bara fler och fler domännamn... Det som jag har hängt kvar med längst är http://seke.co.uk, men eftersom detta är såväl engelskt som lite svårt att komma ihåg så bestämde jag mig för att skaffa ett nytt... Jag ville otroligt mycket ha lofgren.com, eller lofgren.se, men båda dessa var registrerade, dock inte använda... De två domänen ligger nu på snapback, så de blir mina ifall de blir lediga... Hur som helst... Jag fick ta den sorts domän som jag hatar mest av allt, nämligen förnamnefternamn.se... Nu har jag jesperlofgren.se, trots att jag ogillar dem... Det blir så konstigt om man ska ha en mailadress, det blir i stil med jesper@jesperlofgren.se... Det bästa man kan ha är i princip hej@jesperlofgren.se, eller en capture all-adress så man kan skriva vadsomhelst@jesperlofgren.se, och det kommer ändå fram... Hur som helst, detta handlar inte om hur man ska komponera sina mailadresser utan istället att jag har en ny sida ute, för första gången på många, många år... Jag tackar för mig.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

jajlo.se är ledigt. :D

2008-08-14 10:18

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Ja =D... Låter ju som en idé ;)

2008-08-14 13:59

 

Skicka en kommentar

<< Home