måndag, september 29, 2008

Nyklippt

Då har jag hunnit vara iväg och klippa mitt långa hår lite... Höll förövrigt på att somna i stolen, plus att min frisör hade en prao med sig så allt tog extra lång tid när hon skulle visa hur man tunnade ur hår på bästa sätt... Hur som, tyckte väl att jag såg ut som vanligt när jag gick därifrån, inga större konstigheter... Kom hem, slog direkt ner huvudet i sängen och sov i en timme ungefär.. När jag sedan vaknade och kollade mig i spegeln så tyckte jag på något sätt att jag var ganska lik Brolle Jr. i frisyren... Nu när jag kollar hur han egentligen ser ut så är vi ju inte det minsta lika, ja, förutom att båda har kuddfrilla.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Jag ger mig fan på att de tar gammalt hår och strör runt din stol, för att du ska tro att de faktiskt klippt dig.

2008-09-30 08:52

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Hahah =D... Faktiskt så ser det ut som om de har slaktat något mindre djur, nåt i stil med en ekorre... Nu har ju inte en ekorre så mycket hår, men tänk dig en superstor ekorre... Vi har nämligen samma hårfärg...

2008-10-01 17:49

 

Skicka en kommentar

<< Home