torsdag, december 25, 2008

Blir det en iPhone Nano?

Ryktet börjar sprida sig att Apple har utvecklat en ny version av iPhone, nämligen en iPhone Nano... Som det ser ut på dessa bilder så kommer den vara bra mycket mindre, men ha samma teknologi i botten... Den kommer allt säkerligen ha ett stort bortfall av funktioner om jag får sia lite... Troligen kommer den inte ha någon GPS, kameran kommer nog vara samma 2 megapixel-historia och troligen så kommer den ha 3G, men man ska nog inte vara så säker... Hur som, jag vet inte riktigt vad vitsen ska vara för att vara ärlig... iPhone säljer otroligt bra idag så jag ser inte hur detta ska öppna så mycket mer för affärer... Jag kommer då iallafall inte byta ut den som jag har idag, men vem vet, finns säkert de som tycker att nuvarande är på tok för stor... Denna skulle troligen bli presenterad på Macworld i oktober men enligt mig finns det mer intressanta saker som ska dyka upp där... T.ex. så kommer iMac:n att uppdateras, och inhandlas av mig... Om det kommer någon s.k. netbook från Apple återstår att se, men man kan ju hoppas för den jag sitter med nu har riktigt oskönt tangentbord... Yeah yeah... Vi får vänta och se, det blir nog bra.