lördag, januari 31, 2009

Golv?

Då har jag varit och kollat på golv och kommit fram till några saker... Först att det finns jäkligt många golv... Sen finns det jäkligt många olika sorters golv... Sen att det är omöjligt att bestämma sig... Jag kollade på en massa parkettgolv och fastnade för två stycken... Ett är ett lackad ekgolv, tycker det låter riktigt glassigt.. Det andra är ett lackad björkgolv... Tror det blir eken, den var nog snyggast... Då är följdfrågan: Skall det vara ekgolv i hela lägenheten eller ska jag bara ha i sovrum och vardagsrum? Måste sätta mig och skriva ner en plan för den här renoveringen...

3 Comments:

Blogger Hans said...

Mitt tips är att hålla eken borta från köket då jag vet hur du är när det ska blandas drinkar och lagas mat.. Det bästa är nog att behandla kökt som ett badrum då det gäller vatten på golv osv...

2009-01-31 18:16

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Durkplåt har jag ju försökt säga...

2009-02-02 15:07

 
Blogger Anders N said...

Bambu är rätt snyggt.

2009-02-03 22:33

 

Skicka en kommentar

<< Home