söndag, maj 24, 2009

Årets premiärrunda

Då har jag varit ut och viftat mina klubbor på allvar för första gången i år... Eftersom jag inte hinner spela så mycket golf nu, samt att jag inte har lust att lägga ut 12k så tog jag en runda på Svansjöns Golfbana, en s.k. pay-n-play-bana... Gick ganska kasst till en början men till slut så vände det och började gå mycket bättre... Får ta mig en runda till där i veckan om det hinns med, dock väldigt mycket att fixa med innan den stundanden mässan nästa vecka.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Har de fått gräs där nu? Cyklade förbi för en massa år sedan och då var det bara jord/sand av allting tyckte jag.

2009-05-25 16:17

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Joda, det finns gräs nu ;)..

2009-05-26 06:55

 

Skicka en kommentar

<< Home