onsdag, februari 03, 2010

Åh Kristina, sushin blev till öl

Idag hade sushistället stängd pga. Sjuk så istället tog vi oss till det välbekanta haket Selmas. En hamburgartallrik och två öl, Sitting Bulldog och Murphys Red, stod på menyn... Fick även chansen att prova ett antal objektiv som Harri tagit med sig... Är otroligt kär i ett 10-20 mm som jag funderar på att slå till på... Det fanns även ett 35 mm fast, men skillnaden från mitt fasta 50 mm var inte slående, iallafall inte på avståndet vi satt... Fanns även ett roligt fisheye-objektiv i väskan som bilden ovan blev tagen med... Det är ett sånt där objektiv som jag ska köpa den dagen jag ska börja fotografera skateboardåkare... Hur som, en intressant och trevlig kväll utan sushi.

3 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Väldigt konstig smak på fisken igår tycker jag. Full på två öl blev jag också, har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt än.

2010-02-04 10:12

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Du har gått ner för mycket i vikt, upp till 100 kg igen!

2010-02-04 12:41

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Jag har inte vägt under 100 kg sedan vecka 47... I morse var det 102,1.

2010-02-04 12:50

 

Skicka en kommentar

<< Home