tisdag, april 13, 2010

En jäkla bra idé

Satt och kollade på YouTube efter bakningsvideos och instruktioner, finns ju en hel uppsjö sådana... Dök på denna som trots sitt japanska mangatal gör det ganska lätt att förstå vad de menar... Dessvärre har jag ingen riskokare som man kan ställa in tid på så kanske måste köpa någon japansk supermodell för att lyckas... Tror däremot att jag ska prova, verkar bra jädra tufft.. Och ja, går självklart att blanda in lite surdeg i det hela om man så vill...

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Varför behöver du timer på riskokaren?

2010-04-14 07:39

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Jo, för jag tror att den jag har nu slår av för tidigt om jag försöker baka bröd i den, men vi får se... Tänkte ge mig an detta på söndag eller så...

2010-04-14 08:55

 

Skicka en kommentar

<< Home