måndag, april 26, 2010

Mina knäckta bildörrar - Del 3

Idag var det då dags... Vid 06:40 lämnade jag bilen på Bilmetro och de skall sedan under veckans gång ta och reparera skadorna som blivit på mina dörrar... Som det syns på bilden så är det en ganska så allvarligt skada som inte endast är på dörrarna utan även framskärm osv.. Skall bli väldigt intressant att se hur väl de lyckas laga skadan men eftersom det är en garantisak så förväntar jag mig iallafall att det ser ut som nytt.. Jag har för övrigt ungefär lika mycket till övers till bilmekaniker som jag har till hantverkare... Av just den anledningen tog jag en bild på hur långt bilen hade gått när jag parkerade utanför verkstaden så skall vi se hur långt den har gått efteråt..

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Haha... Paranoid. :)

2010-04-26 21:23

 
Blogger Hans said...

är man en fifflare själv så e de väl svårt att lite på andra ;)

2010-04-26 21:52

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Hans, du och jag är rätt lika ;)...

2010-04-27 06:13

 

Skicka en kommentar

<< Home