måndag, maj 10, 2010

iPaden anländer

Imorgon anländer min iPad till svensk mark och förhoppningsvis så kommer jag kunna åka och hämta den redan imorgon eftermiddag... Vad ska man ha en sån till? Det ser ju bara ut som en gigantisk iPod Touch, och en iPod Touch har jag redan... Personligen så är jag ganska så säker på att den kommer att användas otroligt flitigt och på många sätt ersätta min iMac på vissa områden... Kommer med en recension när jag väl har den i min hand och hunnit prova den i några dagar...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Den fastnar nog i ett Isländskt moln någonstans... ;)

2010-05-10 23:41

 
Blogger Hans said...

synd nog så kvittar de ju om den e kass då du e en så sjukt stor apple fan boy... nästan lite sektaktigt insöad... tro inte på allt fader steve predikar om bara!

2010-05-11 18:30

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Hans, jag kan vara kritisk också ;)...

2010-05-12 07:05

 

Skicka en kommentar

<< Home