tisdag, juli 19, 2005

Hatinlägg

Nu börjar jag bli så jävla trött på kvälltidningsrubriker med mera... Just nu läste jag på Aftonskräpet att Beckham var fel ute, "Trendexperten: Kroppshår på väg tillbaka – hos både män och kvinnor."... Så nu ska man alltså idiotförklara karln... Skulle förövrigt vilja se rubrikerna ifall kronprinsessan Viktoria visade upp en mustig buske under armen, hur mycket trendexperten än tycker det börjar bli inne...äh... trött på sånt där och alla snittsiga rubriker som speciellt Aftongrejen är duktiga på...

Jag kom på en till sak som jag verkligen hatar och det är alla jävla dance-skivor... Satt och kollade på Futurama och i reklampausen visades reklam för skivan Summer Dance Mania... Jag säger då det... det finns folk som saknar smak, som låter andra få välja skiten åt en... Oftast tjejer, smala som få och skitsnygga som sjunger med pipig röst till en basgång och någon häftig synth... Gärna en sån där Cher-röst ibland också... Ett roligt faktum är att det inte var den bystiga tjejen i E-type som sjöng utan en av lite större kaliber, men det vet väl säkert alla om redan... Det är säkert samma på alla dessa dance-skivor... Nej... till alla som tar åt sig av alla kritik riktad mot dance-musikens samlingsskivor och inte minst alla dokumiffon som släpper låtar för att tjäna ihop till en Gucciväska (läs Olinda och Linda) så vill jag bara säga... Leta reda på ett favoritband och utgå ifrån deras influenser så har du så mycket musik så du hinner inte lyssna på skräpet som översköljer oss!