måndag, oktober 31, 2005

Klippt och skuren

Shit vilka dåliga rubriker jag drar till med da... Faktum är ju att jag är nyklippt och blev klippt med kniv, eller va det heter, så då är jag ju skuren också... Jo... Åkte ner och klippte mig klockan ett iallafall... Alltså, varför gång inträffar de där "Frisörsnacket"... "Jaha, vad jobbar du med da", "Ja, snart är det jul", "Är det inte trist att snön försvann" osv. osv... Tror de har en liten bok som de drar fraser ifrån, rena standardfraser hela tiden... En gång så var det förstås en frisör som tog över allting helt och jag fick inte säga någonting... Hon snackade om alla gånger hon varit ute och rest i världen så när jag gick därifrån visste jag massor av urbefolkningen på Thailand... Ja, hur som helst... Blev klippt iallafall och resultatet blev väl bra... Bara så att jag fick nå sprayvax i skallen som kladdar som få... Drygt... Jo just de... Frisören försökte även fixa hockeyfrillsnacke på mig, men då sa jag till att det ville jag verkligen inte ha!... Pjuh... Man måste vara på hugget lite... Jo, sen drog jag iväg och köpte en tröja iallafall... Blev en grå... Måste ju ha lite färg i garderoben så att säga... Nu ska jag se på Arrested Development... Mbop!...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

vackert grabben! du e inte ledig i helgen va? hmm.. blir nog jag som får lov å fara till ludvika innan du far hit kanske å... hmm... de ska nog bli så! så!

2005-10-31 18:09

 

Skicka en kommentar

<< Home