tisdag, oktober 25, 2005

Lunchrast

Ah... Nu har vi våran efterlängtade lunchrast, äntligen... Käkade på Tenoren idag... Blev lite gryta av någon sort och sen toppade jag med lite pyttipanna till det... Jag och Magnus drog även iväg till banken imorse och var där kvart i tio... Vi ställde oss i en galleria och blickade ut mot våran jaktmark... Allt eftersom kom pensionärerna dit och ställde sig utanför... De vågade däremot inte hänga på låset utan stod hellre och läste bostadsannonserna för att inte verka för sugna på sina pengar... När dörrarna till slut öppnades sprang vi in och trots att jag använde både armbågar och hot så blev jag femma in på banken... Hyran betalades iallafall och nu ska jag spara pengar till bredbandet, näst viktigast efter hyran... Dags för en revansch i alfapet mot Magnus...