onsdag, november 23, 2005

Bredband om en vecka!

Japp... Idag har det varit en effektiv dag på jobbet... Började med att göra klart lite mer på julkalender och bet sedan tag i intranätet som skall skrivas ihop... Kommer bli ett stort och långt projekt känner jag på mig... Men, mer lite tur så kanske det finns en användbar version i slutet av veckan... Ja... Tanken var ju att jag skulle jobba över idag, men, det blev liksom inte så... Jag åkte hem med en jobbarkompis så jag slutade kvart i fyra... Men imorgon!... Då måste jag jobba till halv sex eller nåt, vill ju inte hamna på negativ flextid... Det vore förbannat drygt... Ja... Kom hem ganska tidigt mao... Tog och gjorde iordning lite spaghetti och kycklingkorv... Nja, måste säga att kycklingkorv är fan inte så gott alltså... Ingen höjdare alls... Åt då upp allting iallafall och ringde sedan Adamos kundtjänst och fick reda på att mitt bredband senast kommer kopplas in om en vecka... Så då är jag back on track igen!... Gött säger jag... För de här skiten orkar jag fan inte med längre!... Mbop... Nu ska jag försöka spela in lite musik och sen blir det den vanliga Discoverykvällen, 19:00 - American Choppers, 20:00 - Mythbusters, 21:00 - Säkert någonting spännande... Mbop...