måndag, november 21, 2005

Trött som en räv

Idag är det en seg dag kan jag lova... Var trött som få på jobbet, det var ju måndag så jag kan skylla på det... Tog och åkte hem redan vid fyra idag, ja, då hade jag jobbat åtta timmar... Jag traskade iväg till bussen och använde mitt busskort som vanligt... Pip-pip-pip sa det... Var slut på åkturer på det, men, den snälle busschauffören med hockeyfrilla lät mig åka gratis... Då slog det mig, resorna tog slut redan imorse för det pep likadant då men jag gick vidare bakåt i bussen... Summa sumarum... Jag åkte helt gratis idag... Yes!... Kom iallafall hem och lagade mig lite mat... Färsk pasta is the shit... 2-3 minuter så är det klart som få... Gott också... Så, det blev pasta, köttbullor och tacosås... Tacosåsen slår ketchup med feta hästlängder kan jag meddela... Ja... Åt iallafall upp och la mig sedan och kollade på Arrested Development... Det hela slutade med att jag vaknade en och en halv timme senare i soffan och hade fått en schysst knorr på håret... Mmm... Lite tv nu, och sen rakt ner i sängen för imorgon ska jag vara utvilad och rita en massa på jobbet... Mbop!...