torsdag, november 17, 2005

Veckan snart slut!

Jäklar va den här veckan har sprungit iväg alltså... Imorgon är det redan fredag... Helt sjukt faktiskt... Ja... Hursomhelst så gjorde jag nästan klart julkalendern idag... Eller, iallafall skalet på den... Nu återstår innehållet i alla rutorna... Det absolut jobbigaste vågar jag säga... Ja... Kom hem iallafall... Lagade lite mat... Blev grönsaker med nudlar och köttbullar... Allting i en mysig soyawook som jag drog ihop lite snabbt... Kom förstås på att jag inte hade nå frukost så jag gick iväg och handlade... Ja, till allt hör att jag bara hade en macka imorse, och den fick jag lov att ta med mig till jobbet och ha vid nio, men ändå äta någonting vid halv sex på morgonen... Så, då slog idéen mig, ett hamburgarbröd... Visst... Slängde in en sån där i micron och när jag väl tog ut den, då var det hårt som sten... Ett tag tänkte jag att det skulle smaka rostat bröd, men det smakade torrt bröd som få... Åt inte många tuggor... Ja... Hur som haver... Gled till Hemköp och utanför satt det en tant på sin rullator och sa högt, "Jag är så satans förbannad"... Framför mig gick även en kille som nog var bland det högsta jag har sett... Var helt frånvarande så jag antar att han inte hade alla getter hemma... Jag plockade på mig ett knippe bröd och lite yoghurt, betalade, och gick hem... Kan även säga att Coldplay´s nya album är riktigt bra producerat... Låten Talk har störtskön refräng, dock rätt kass text i refrängen... Men vafan... Den är bra... Ja.. Nu är det American Choppers!...