tisdag, november 15, 2005

stentrött

Jag vet inte varför, men idag är jag riktigt trött... Kom hem vid runt halv sex, fixade lite krubb, åt och la mig sedan i soffan för att se David Letterman... Visst... Tror jag la mig lite för trevligt... Somnade på en gång och vaknade sedan av telefonen... Ansåg det inte så vettigt att sova vidare för jag kunde ju blivit utvilad och inte kunnat somna ikväll istället så jag beslöt mig att fylla på kylskåpet lite... Hoppade i skorna och traskade till Hemköp... Var mest jag och pensionärerna som var där tror jag... De köpte massa kaffebröd allihopa... Nästan perverst äckligt tycker jag... Jag köpte ris, kött och te, i stora drag... Mmm... Nu ska jag nog spela lite gitarr tror jag och längta efter mitt bredband som ska ersätta det förjävliga modemet!... Ja, förövrigt snart klar med min första stora uppgift på jobbet så de kan börja använda programmet jag har gjort i verkligheten... Ja ja... Blä..