torsdag, november 10, 2005

Leksaken har kommit!

Japp... Beställde ett ADSL-modem häromdagen med lite inbyggda roligheter... Ja... Det låg en avi i lådan när jag kom hem idag så det var bara att gå till andra sidan gatan och hämta... Gött de... Ja... Om inte annat så körde jag fast som fan på jobbet idag... Vet inte vad jag gjorde fel men ingenting funkade som det skulle... Håller på och kodar ihop ett program som de ska använda vid kontrollmätningar av artiklar som kommer in... Yes... Sånt gör jag på jobbet när det behövs... Höll däremot på att börja gråta för jag körde fast på en jäkligt simpel grej... Ska hur som helst lösa det här hemma ikväll så jag slipper sitta hela morgonen imorgon och jävlas med det... Ja... Om inte annat så är livet lika som vanligt här hemma... Händer inte så mycket, spelar mest gitarr och sover tycker jag... Idag ska jag fan spela gitarr för nu blåser det ute och regnar... Perfekt gitarrväder I think... Mm... Ska nog installera min leksak nu utan några som helst förhoppningar på att det ska fungera...