måndag, november 07, 2005

Dagen klar

Så... Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet... Lyckades missade bussen totalt, av någon jäkla anledning... Ställde mig på fel sida vägen, hur jag nu kunde göra det eftersom jag stod på motsatt sida mot vad jag kom... Ja ja... Hittade på en buss som gick hem vid 17:40, en timme senare än planerat... Var så jäkla hungrig mot slutet så jag fick lov att gå in på ICA i Grangärde och köpa kanelknorrar... Ja... Kom hem efter klockan sex, käkade mat och sen har jag mest legat och vilat lite... Är så jäkla trött efter att klivit upp klockan fem på morgonen... Måste få mitt bredband snart också för jag håller på och få spader på det här jädra modemet... Mmm... Nu ska jag diska, såvida jag inte somnat på vägen till köket... Yepp... Upp imorgon runt 5 igen, är nog bara nyttigt tror jag... Tänkte tom. försöka göra några situps ikväll... De ni... Beach 2006, here I come!