lördag, november 05, 2005

Första natten

Nu har jag sovit min första natt i lägenheten... Sov som en stock faktiskt och vaknade inte en enda gång under hela natten... Det enda som var lite störande var att en gatlampa lyste mig i ansiktet hela tiden när jag försökte somna, men, blundade man så försvann den... Gick iallafall upp runt nio efter att ha legat och lyssnat på musik ett tag... Jag märkte även att man kan få torgskräck i duschen för den är så jäkla stor... Inte för att jag fick det men, de som har tendens att få det kan säkert bli rädda... Efter det så käkade jag frukost, diskade och dammsög upp lite skit som jag och farsan hade dragit in igår... Var lite för mycket grus i köket för min smak... Yes... Nu ska jag ta det piano fram till lunch tänkte jag och sen ska jag ut på stan en sväng och bekanta mig med staden... Måste nog köpa lite saker också tror jag... Ska försöka skriva ihop en lista på saker jag måste ha först... Yes... Nu ska jag iallafall lira lite NHL på xboxen ett tag... På återseende.