söndag, november 06, 2005

En utekväll i Ludvika

Ja, nu var det avklarat... första utekvällen i Ludvika... Gick till Notgården först... De där 20 minutrarna som Magnus snackade om blev till 40... Jag gick inte fel, men kanske för sakta... Ja ja... Lite förfest där och träffade massa schysst folk som man kan tänkas hänga med... Vid runt halv tolv gick jag därifrån till krogen... Tog över en timme att komma in och jackan hängdes in vid 01:10... Träffade min nya polare Älgfot som jag lärt känna i kön in.. Snurrade runt lite... Visste inte vem någon var... Hittade till slut på Tommy från Kolgården och drog loss lite med honom... Ja ja.. Gick hem iallafall... Älgfot snackade om efterfest hos någon motorcykelklubb.... Jag bangade iallafall och käkar nu en lingon grova-macka med hamburgarkött på... Vet inte om det är häst eller vad det är... Äter det iallafall... Ska nu gå och lägga mig som få!... Jo just de... De springer fjortis som få utanför min fönster för att få mat på begravningsbyrån McDonalds... Högljutt och drygt..