söndag, november 06, 2005

Dålig bloggare

Ja... Idag vinner jag ju inge pris för bloggning direkt... Har tagit det väldigt piano och mest kollat på Discovery hela dagen... Ja, mina föräldrar kom ner en sväng iallafall... De hade tagit med sig lite porterstek och potatisgratäng, måste ju ha en schysst matlåda första dagen på jobbet... Ja, vi smaskade iallafall i oss maten och gick sedan ut på en liten promenad genom Ludvika och kollade in lite affär och så... Finns faktiskt en hel massa ställen där jag kan tänka mig att handla... Ja, vi svängde in på Hemköp också så jag kunde köpa lite saker som saknades... Mmm... Kom hem hit sen igen iallafall... Fikade lite då och sen svängde de hemåt Sifferbo igen... Jepp... Nu ska jag troligen läsa lite eller kolla på någon film... Klockan nio är det iallafall inbokat Mythbusters... Får jag icke missa... Japp... Återkommer nog senare ikväll igen...