tisdag, november 08, 2005

Mycket gjort

Shit... Idag har jag verkligen varit kreativ tycker jag... Både på jobbet, men även när jag kom hem... Slutade tidigt idag eftersom jag jobbade över 20 minuter igår så tyckte jag att det skulle funka... Kom hem runt tio i fem, ställde mig och lagade riktig jäkla mat... Spaghetti och chorizokorv... Riktigt mumsigt... Efter det så låg jag ner i 10 minuter och tittade på tv för att sedan kasta på mig skorna och gå iväg och möta en jobbarkompis som bjudit in mig på fika idag... Fick hemma där även spela uckelele för första gången i mitt liv... Var toksvårt faktiskt... Ja... Fick lite kaffe och käkade kex... Ramlade även in lite till folk från jobbet där och sen skulle de ut och gå... Jag styrde kosan mot Hemköp istället och handlade mat... Köper massa häftiga matsaker hela tiden som jag provar på... Blir säkert gott... När jag kom hem gav jag mig an berget med disk jag dragit på mig... Dels dagens matlåda med tillhörande bestick men även allt som användes under middagslagning... Pjuh... Nu ska jag surfa runt en liten sväng och sen se på tv och till slut gå och lägga mig... Ska upp vid fem imorgon igen och sen ska jag jobba till halv sex så jag kan sluta tidigare på torsdag och fredag... Vore gött som få!... Ja... Lite gitarrspelande nu till Stone temple pilots... Mbop!