fredag, november 11, 2005

Fredagskväll i Ludvika

Oj oj oj... Nu har raggarpojkarna vaknat kan jag lova... De åker förbi och spinner häromkring hela tiden... Fenomenet avgassmällar verkar precis kommit hit till bygden också... Ibland låter det nästan som gängkrig, men det är väl bara två stycken volvokillar som står bredvid varandra och gasar lite extra... Ja... Hur som helst... Jag kom hem innan fem idag... Var riktigt skönt faktiskt... Var inte på humör att laga mat utan skjutsade in två pajer i mikron som fick värma till sig lite... Jag var så jäkla trött så jag tog en kudde och la mig i soffan och bara låg i två timmar... Riktigt, riktigt skönt... Jo, gick till systemet också innan middagen och köpte på mig lite råvaror till Hansos besök imorgon... Lite Aquatini och så en liten flaska Gin... Gin är bra... Då kan man göra Gin&Tonic... Exakt vad jag passat på att göra nu faktiskt... Var iväg och handlade lite basvaror som hade tagit slut och tog med mig en flaska tonic och en citron hem... Smakar mumsen... Ja... Ska väl fortsätta att ordagrant slösurfa en timme till... Måste nog lägga mig tidigt idag och sova ut lite chansar jag på... Vore gött, men, skadad som man är så vaknar man väl fem ändå... Mbop.