tisdag, december 20, 2005

Extreme makeover

Ja... Min klappjakt gick sisådär... Avslöjar ju inte vad jag köpte eller till vem, men... Joda... Jag började frysa som fan och gick hem iallafall... Kanske skulle varit vinterklädd iallafall... Mmm... Jag tycker nästan det är lite läskigt de här med julinköp... Folk springer omkring och det är fan mer folk på storgatan än vad det skulle vara ifall Ludvikas första austronauter skulle återvända till jorden efter en lyckad resa till Pluto... Man får liksom sikta in sig på butikerna där ingen annan är... Brukar vara ett säkert kort för att slippa trängseln... Väl hemma så kollade jag ner i min diskho och såg inte botten... Bestämde mig för att göra ett kraftingrepp och vaskade på, sjungandes på massa goa låtar... Japp... Nu kommer snart Magnus hit och ska ställa till med besvär i vanlig jävla ordning... Yeah yeah...