måndag, december 26, 2005

Helkväll i Borlänge

Jotack säger jag... Stack ner till Borlänge igår kväll... Hamnade hemma hos Niklas där vi tre musketörer drack oss glada... Jag och Hans körde stenhårt på Aquatini och Gin&Jev... Rena balsamet... Mmm... Vi käkade också... Så, Niklas var Mr. Chef och tillaga förbannat god fläskfilé som vi avnjöt... Gott som få... Ja, det rasade in folk sen iallafall och det blev ett jäkla party... När timmen var slagen gick vi till S2, hoppade in där... Drack en snabb Gin&Tonic, som förövrigt var det enda som dracks på krogen, förutom ett glas vatten da... Sen var det dansgolvet... Och dum som man är, så har man inga öronproppar och S2 försöker skryta med sina dB... Runt ett-tiden så begav vi oss därifrån och drog i oss en snabb pizza... God pizza tog jag också... En med kryddad köttfärs, var inte alls fel... Mbop... Sen gick jag och Sean och väckte Niklas som sov för fullt... Jag hämade min väska och Sean sina långkalsonger och sen traskade vi två hela vägen hem till honom... Krängde fram en extrasäng och jag kastade mig ner i den... Fick även besök av hans katter hela natten... Vaknade vid ett tillfälle att en katt låg på mitt huvud så då ruskade jag till så den flög bort... Japp... De var trevligt... Ja, nu har jag iallafall kommit hem till Ludvika efter en lång bussresa tittandes på ett avsnitt av The Office... Dags att äta lite mat nu så man överlever dagen...
- Niklas stannar torktumlaren med våld