torsdag, december 22, 2005

Räkningar, räkningar, räkor

Oh yeah... Nu är jag klar med allt som skulle göras klart idag!... Känns riktigt bra faktiskt... Tvätten är klar, räkningarna är betalda, ska plocka ihop lite nu och sen gå och lägga mig... Jo, Hanso ringde igen... Han var bra dragen och pratade om hur gott Gin var... Riktigt på kanylen kan man säga... Telefonen lyckades flyga i backe en gång så det small i mitt öra och sen mitt under konversationen frågade han Sean och Nicklas vart hans mobil var... När han senare förstod att han pratade i den med mig så, ja, pucko... Mmm... Nu kör jag hårt några minuter till och sen ska jag fan sova riktigt jävla gott!...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

nu e de mycke bjäbb i bloggen!

2005-12-23 11:43

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Lär blanda drinkar för i helvete =D...

2005-12-23 12:34

 

Skicka en kommentar

<< Home