onsdag, december 21, 2005

Tomten kom

Japp... Idag fick vi julklapp på företaget och jag var väl inte sämre än att öppna lådan när jag kom hem... Den vägde säkert 10 kilo eller nåt sånt, tungt som få iallafall... I den var det massa glögg, sylt, apgod senap, gelé, massa drycker... Massor med gott alltså... Fick även en hel låda med mandariner plus en ananas som jag nog ska försöka äta någon dag... Tror även jag lyckades lura Tobbe hur ananasen växer... Jag sa att det är en gren som växer ut som ananasträdet och när den känner sig nog lång så växer det en ananas på grenen och det är därför den är hård inuti, det är liksom grenen som är där inne... Ja, han trodde då på det... Mmm... Kom hem sen också... Ska iväg till 19 och käka på Selmas med Pär, Tommy och några fler... Men, jag måste ju ha nåt i magen för annars får jag hunger större än nåt annat... Så, det blev en hamburgare... Riktigt gott var det... Hade även på lite grovsenap på den... Mumma I must say... Yes... Nu ska jag ut och förhoppningsvis avklara julklappsköpen... Det är iallafall vad jag har förhoppningar på... Wish me luck.