söndag, januari 15, 2006

And the winner is

Japp... Stack hem till syrran och morsade på Biffen en sväng... Han körde omkring med någon dunderstor, radiostyrd lyftkran... Vi tog oss även en bit tårta som vi gluffsade i oss... Efter det så stack jag hem till Olle, som tydligen hade flyttat... Riktigt fin lägenhet hade han skaffat... Där satt de alla och spelade Chicago när jag kom dit... Jag fick efter ett tag delta tills Mike med skägget kom och vi körde lite poker... Utan insatser dock... Gick inge vidare då... Kom nog trea eller nåt sånt... Ja, vi skulle även se på film... Blev Sceleton Key tror jag den hette... Jag vet inte om den var så jäkla bra men... Förstod inte poängen i slutet förrän de andra började prata om det... Var lite frustrerande... Men, vi körde en runda poker till efter det, med 20 kr insats... Vi spelar om stora pengar så att säga... Försökte spela smart och halvaggressivt... Gjorde några dundertabbar men till slut satt jag och Anders, öga mot öga, vid bordet... Det blev en lång och svettig fight men till slut så spöade jag honom med färg och kammade hem hela potten, som då blev 80 kr eftersom tvåan fick tillbaka det man satsat... Ja... Nu ska jag bara sova, vakna och fixa lite för att sedan åka tillbaka till Ludvika och jobba en vecka till...