tisdag, januari 31, 2006

Den dansande kocken

Mina grannar lär ju tro att jag är tokig, iallafall de som ser in genom mitt köksfönster... Under hela min middagslagning stod jag och dansade med iPoden i öronen... Varför denna glädjedans undrar ni då?... Jo... Eagles of Death Metal - Death by sexy... Förbannat bra skiva som jag kommit över... Längtar efter att den ska komma till Sverige så den kan glänsa i min samling... Riktigt svängig och fin jäkla musik... Ja, tack vare dem så höll jag humöret uppe medan jag skar i mina kycklingfiléer som jag köpte frysta... Värsta jävla skit jag varit med om kan jag säga... Senor och grejs överallt... Nej fy fan... Kan jag köpt för billigt märke kanske?... Ja, nästa gång ska jag för fanken köpa de fräsigaste de har... Mmm... Nu måste jag fortsätta lyssna på skivan... Struntar i om grannarna dunkar i väggen idag, nu är det svängig rock som gäller!...