torsdag, januari 19, 2006

Multimedia message

Känns som om en lägesrapport skulle sitta fint nu... Sitter på ett tåg till Norrköping som är framme 22.40... Fy fan säger jag... Vi höll på att missa detta tåg också och fick hålla det i tio minuter.. Som tur va så var konduktören på detta tåg en söt tjej istället för en tåg-nazi.. Ja.. Sitter bredvid en bredaxlad, serbisk väktare.. Han pratade med mig förut men jag förstod bara hälften.. Ja.. Jag får väl sitta här och se glad ut samt fundera ut hur man bäst skäller ut SJ imorgon.. Kommer iallafall få mina pengar tillbaka, men troligen bara för enkelresan.. Jag ska fan ha för båda! Ja.. Mer om det imorgon.. Nu ska jag smygdricka lite whisky bredvid en ordningsman.. Ha.. Ja.. Snackade med Hanso också.. Han satt och drack vin för fullt den jäveln... Spö ska han ha, och det kommer han få senare också.. Yeah Yeah.. Trevlig kväll så ska jag åka tåg...