torsdag, januari 26, 2006

Oh yes!

Somnade så jäkla snabbt igår... Vet inte vad som hände... Bara blundade och sen sov jag... Men, sov ganska oroligt sen resten av natten, vet inte varför, men, kunde aldrig ligga bekvämt så till slut hade jag inga kuddar för de låg på golvet... Fick lov att sova på armarna, vilket resulterade i att när väl klockradion skrek så hade mina armar domnat bort... Kunde inte på nåt sätt slå av pipet så jag fick lov att snooze´a med hakan istället... Japp... Nu har jag även kastat ihop ett brev till Jenny som jag ska posta innan jag sticker till jobbet... Måste även hinna ta ut lite pengar, men, om jag går 06:25 så kommer jag hinna, chansar jag på...
Ja just de... Har hittat på en urkass skiva också... Borrowed Tunes - A Tribute to Neil Young... Bara massa skitversioner av hans klassiska låtar... Usch... Ja... Nu blev det bråttom igen...