tisdag, januari 24, 2006

Oproffs

Surfade precis in på Aftonbladet för att se om det hade hänt nåt i världen... Möts av en gigantisk annons från TDC, bredbandsleverantören... De har köpt upp hela toppen och sidorna av Aftonbladet, en säkerligen svindyr annons!... Ja, deras manér verkar vara nåt i stil med att man gör saker, köper saker, som man inte vet vad det betyder eller ångrar... Nåt sånt... Jag vet inte riktigt... Denna handlar iallafall om någon biff som har tatuerat in sin tjejs namn på armen och sen kan man tvätta bort det med en svamp... Ja, jag måste säga såhär... Om man lägger ner så jävla mycket pengar på annonsplatsen, varför inte göra det på annonsen också?... Tatueringen ser ut som skit, verkligen ingenting som ens ser verkligt ut... Och sen det andra... De använder Comic Sans... Världens mest hatade teckensnitt... Fy fan... Skulle skämmas om jag hade gjort en sån där annons... Brr... Ja.. Bråttom nu, som vanligt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verkligen ingen snygg tatuering. Hade min riktiga tatuering sett ut så då hade jag gråtit floder...

2006-01-24 10:51

 

Skicka en kommentar

<< Home