torsdag, januari 26, 2006

Väx Ryssland, väx!

Nu har jag tagit ett enormt steg mot det vuxna livet... Jag har köpt fonder... Länge har jag gått runt och funderat hur det vore att spara i fonder, så, ja, nu provade jag väl... Köpte i Rysslandsfonden... Och nu är det bäst för dem att det går bra för annars vettefanken hur jag ska överleva den här månaden... Nej, jag köpte inte för så mycket, men, en ansenlig summa pengar iallafall... Ryssland, det är ju ett land som är påväg framåt kan jag lova... Dessvärre har ju Hanso köpt fonder på nåt ställe som går tokbra, ja, bäst i världen eller nåt... Ja, nu måtte fan Ryssland knipa förstaplatsen så jag får tyst på honom...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ha ha!
De bästa e att jag har östeuropafonder.. Ryssland ligger i öst.. detta ger mej en vackert försprång.. överlåt investeringen till mej istället!

2006-01-26 21:47

 

Skicka en kommentar

<< Home