tisdag, februari 14, 2006

Alla hjärtans dag

Slog av tv´n strax innan elva igår och la mig ner för att försöka somna... Trodde det skulle vara helt omöjligt eftersom jag sovit i soffan under kvällen... Men nejda... Somnade stenhårt och djupt... Drömde massa häftiga saker och vaknade sedan vid 01:58, och var helt säker på att klockan visade fel eftersom jag tyckte att klockan skulle vara mer... Var även utsövd tyckte jag... Men jaja... Somnade om igen och vaknade av klockradion vid fem... Då var jag helt utsövd och pigg, helt underbart... Hade även klarat mig ifrån att vakna när de tagit bort en stor jäkla snöhög utanför mitt fönster, vilket är lite konstigt, för det brukar låta som om de kör i mitt vardagsrum... Toppennöjd som jag var gick jag och duschade, men säg den morgonglädje som varar... Mitt under duschningen hör jag ett ljud, tar mig en sekund att reagera, och sen förstår jag att det är klockradion... Så visst, bara att kasta sig ut och försöka få stopp på skiten innan den skulle väcka hela huset... Japp... Nu sitter jag mest och väntar på att klockan skall bli lite mer så vi kan åka till jobbet...