söndag, februari 19, 2006

Skoterakuten

Hann precis gå upp ur sängen och så när jag öppnade dörren från mitt rum fick jag höra att det var en som hade kört fast med skotern mitt ute i skogen... Jag och pappa klädde på oss och hoppade på våran maskin och drog iväg... Det är helt otroligt mycket snö, överallt, dundermycket... Ja... Vi åkte då rakt ut i skogen och följde nå spår och till slut hittade vi på en skoter som låg ner i en bäck... Allt som behövdes var en vinsch och sen var det klart... Efter det tog vi och åkte hem och fick tom. pappa att börja slå lite på mig efter att jag drog på för fulla muggar efter en väg... Han verkar inte uppskatta hastighet lika mycket som jag gör det... Mmm... Lunchdags nu, och sen kan det faktiskt bli en sväng med skotern igen... vi får se... Man måste ju passa på...