lördag, mars 18, 2006

Skotertur

Visst... En minut innan jag skulle sticka kom mamma på att hon också skulle med ut... Ja, vi sadlade på skotermaskinen och drog iväg ut i skogarna där vi mötte upp med syrran & c:o... Vidare drog vi upp till en skoterstuga där det grillades lite och jag fick prova syrran o deras skoter... Det var ju lite skillnad mot min egna... Mmm... Vi drog hem till Sifferbo sen iallafall, hela gänget... Jag och Magnus skulle till Gimsbärke och hämta en skoterpulka de har köpt så vi drog dit... Mitt ute på några åkrar drog jag på upp i en 80 km/h ungefär när det plötsligt kom ett hopp... Japp... Då flög jag rakt jäkla av och skoter fortsatte ett tiotal meter... Klarade mig utan livshotande skador iallafall... Blev värre skador efter det att Biffen riktat in en kraftfull näve i mina kronjuveler... Mmm... Nu sticker jag till Falun... Tack.