tisdag, april 25, 2006

Husmanskost på hög nivå

Skulle åka hem idag från jobbet med en annan på företaget... När vi kom ut så såg ena framdäcket lite platt ut, och visst var det punktering... En halvtimme senare kom vi därifrån och väl hemma såg jag att jag hade fått en AVI i postlådan... Joda, mitt ljudkort hade kommit... Hade inte heller någon mat hemma så jag gav mig ut på en svängom... Köpte mat så jag har för att klara mig resten av veckan och inne i affären såg jag en kvinna komma springade för hon hade glömt att köpa morötter... Då tänkte jag, ja, det har ju jag inte heller köpt... Tog ett paket babymorötter... Hade egentligen tänkt att lyxa till någon kyckling idag men var lite för hungrig så det fick bli enorm husmanskost... Falukorv, makaroner och morötter... Var ganska gott iallafall... Nu ska jag öppna mitt paket med ljudkortet och leka lite...