fredag, april 14, 2006

Totalt återställd

Sen några timmar tillbaka är jag helt normal igen... Fick lov att gå iväg till Hemköp en sväng för att köpa lite mer juice och såna grejor... Kände även för att skämma bort mig lite och vara lite onyttig... Köpte dipp och gurka... Tack... Det är maximal onyttighet... Mmm... Tänkte även berätta om en händelse igår som jag skrattade över en längre tid... När jag och Hans kom till krogen och skulle hänga in våra jackor så fick han en idé... Han slog vad om att han skulle klara att hoppa upp jämnfota på disken vid jackinlämningen... Okej, sa jag och så studsade han till... Ja, han kom ju upp på disken, men samtidigt så hade han sönder den eftersom den bröts av när han landade... Jag bara gick därifrån skrattandes och Hanso skyndade sig också... Mmm... Det var kvällens totala höjdpunkt... Nu ska jag äta gurka och se om det går någon film...