tisdag, maj 23, 2006

Full rulle hela kvällen

Ja... Hann knappt komma hem från jobbet innan jag fick mer... Skulle göra en affisch åt nå tävling där de hoppar ner i vattnet på skidor... Sen fick jag plötsligt besök av Pålsson så schemat sprack lite... Han kom hit och käkade hamburgare från donken... Jag var inte mycket sämre, smaskandes mina quornburgare... Ja, vi satt och snackade skit, spelade gitarr och snackade mer skit... Sen stack han iväg på massage och jag började jobba... Börjar även fundera på ifall tandläkarna gjorde nåt konstigt idag... Börjar känna av mina visdomständer... Funderar på ifall de sätter igång på deras växning, eller va man säger... Säkert nåt sånt... Finns ett bra ord för detta, men kommer inte på det... Konspiration var det!... Så... Tandläkarkonspirationen... Ja ja... Nu är iallafall affischen klar och fick precis ett mms ifrån Hanso som hade tvättat sina kalsonger med fel färg... Vet inte vilken färg de var från början, men, han trodde väl jag visste det... Mmm... Mot sängen nu, abrupt...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

De ska vara gul eller vit text...! fan du vet väl hur brasiliens flagga ser ut så du borde ju kunna tippa på gul iaf =D

2006-05-24 00:02

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Va fanken... Bara för att man har kalsonger som det står "Estonia" på så behöver inte det betyda att de har estlands färger... Bah.

2006-05-24 06:21

 

Skicka en kommentar

<< Home