tisdag, maj 30, 2006

Mästerkock deluxe

Yes... Då blev man mätt idag igen da... Schnitzel, jasminris och vitlöksbaguette... En perfekt middag... När jag stod i allt matlagade och höll på att lägga upp det på tallriken hörde jag hur det knackade någonstans, men såg ingen... Så fortsatte det så jag kollade ut genom andra fönstret och där stod det någon filur som knappt syntes för mina blommor, jag log lite glatt och tänkte för mig själv, vilket psyko... Det slutade inte knacka så då gick jag dit, och där stod Tobbe... Han hade hämtat en bok och ville bara kolla läget, eller nåt sånt, när han ändå var i krokarna... Ja, jag har nu ätit upp min mat och skall smälta den.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

2006-07-22 13:30

 

Skicka en kommentar

<< Home