måndag, maj 29, 2006

Ryska

Åh, jag som hade laddat så inför Tjernobyldokumentären igår... La mig ner i soffan och kollade på helspänn och allting var jätteintressant... Efter andra reklampausen hände dock nåt jäkligt störande... De intervjuade självklart en massa ryssar i programmet och plötsligt var översättningen borta... Ingen text, ingen engelsk röst... Det verkade helt enkelt som om de sänt någon icke färdig produkt... Måste maila Discovery och fråga dem om de tänkt att sända repris på detta... Det var riktigt störande att se dem sitta och snacka ryska och sen börja gråta, och jag hade ingen aning om varför... Ja, sen visade ju programmet hålla på till midnatt också, en timme längre än vad jag trodde... Det i kombination med att jag inte förstod någonting gjorde att jag gick och la mig... Drömde sedan att ett hockeylag skulle ha fest i mitt kök idag... Pjuh, som tur va är det inte sant för det skulle jag inte orka med tror jag... Mbop... Packa väskan nu.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

2006-07-22 13:30

 

Skicka en kommentar

<< Home