onsdag, maj 31, 2006

Multimedia message

Hann inte skriva nåt när jag var hemma nu på morgonen så jag kör en rackare ifrån bussen istället... Sov som ett barn inatt, som ett barn som heter Seke... Märkte även att jag inte hade någon fil hemma imorse.. En riktig tabbe.. Blev en macka och vatten istället... Hur som helst, minuterna sprang iväg och någon person på Discovery hoppade på cross över Grand Canyon... När jag sedan gick ut och ställde mig vid busshållplatsen så väntade jag mest på att min buss skulle komma men istället kom Borlängebussen först.. Jag vinkade förbi det så den inte behövde stanna och busschauffören vinkade tillbaka, dock på det mest feminina sätt... Han var för övrigt ganska stor i växten och hade skägg, samt att han vinkade som drottning Silvia.. Började skratta för mig själv.. Mm... Nu ska jag åka vidare med bussen och sen ta mig till jobbet med mina träningsvärksben.. Tack.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

2006-07-22 13:30

 

Skicka en kommentar

<< Home