tisdag, maj 16, 2006

Slangen köpt

Ja, då har jag tagit mig en tur i Ludvikas olika butiker... Först gick jag in i Elektrolux Home, där tyckte jag att de skulle ha duschslang, men visst, en brödrost, eventuellt ett fotbad var närmast jag kom... Tjejen i affären tipsade mig om Åhlens så jag gick in där... Hittade massa duschdraperier och såna saker men inte det jag letade efter... Frågade en tant i affären som fick hjärnsläpp och fick lov att fråga en annan... Hon i sin tur tipsade mig om någon färgbutik... Pyttsan tänkte jag och begav mig dit... Och dra mig i grus, där hade de faktiskt en duschhörna... Japp, så nu skall jag börja meka med att installera min nya duschslang, och alla som känner mig vet hur kunnig jag är med att meka... Kommer gå fint de här... Återkommer med en rapport om minst 2 timmar, max 2 dygn, mao., när det hela är klart...