torsdag, juni 15, 2006

Fotbollsinlägg

Ja, nu sitter jag och kollar på den här matchen... Tycker de spelar ganska bra... De borde flytta upp till 4-3-3-1 istället för 4-2-2-3 som de kör nu... Få lite mer flyt i offensiven genom att köra den tyska taktiken... Ja, det var bara påhitt allting... Jag kan fan ingenting om fotboll... En sak som jag däremot kan mycket mer om är att hitta på folk som liknar andra... Satt och kollade igenom nå VM-bilder på Aftonbladet och hittade en bild på Zlatan, tycker jag iallafall... Ja, det är den lilla bilden till höger så att säga... Kan även avslöja att de har ett tält i Stadsparken med storbildstv... Som tur va låter de ingenting vad jag kan höra... Ja, dags att gå och lägga sig nu tycker jag... Kanske måste vrida tv'n så jag iallafall kan kolla klart på matchen på nå vänster, eller om inte annat somna i sängen istället för i soffan... Ja, tack, god natt.