måndag, juli 17, 2006

1728 gånger

Idag är det 367 dagar sedan jag började blogga här... Missade ju helt att skriva mitt födelsedagsinlägg i lördags, jag som hade planerat så länge... Ja, jag missar min egen födelsedag med två dagar... Kanske inte riktigt min, men födelsedagen till någonting som är en stor del av mitt tidsfördriv... 1728 gånger jag har klickar på "Publish Post"-knappen och låtit er få möjligheten att läsa mitt drabbel... Det är i snitt 4,73 gånger per dag... Rätt mycket om jag får säga det själv... Ja, ska väl fira denna födelsedag idag istället... Grattis i efterskott.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

2006-08-12 06:05

 
Anonymous Anonym said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

2006-08-17 11:48

 

Skicka en kommentar

<< Home