lördag, juli 22, 2006

Ute på promenad


Är ute och får lite luft nu. Stötte på något mycket konstigt. Utanför hemköp blev jag stoppad av en tjej som undrade ifall jag kunde engelska.. Hon var inte ensam utan hade massa kompisar samt att en kille hade en videokamera.. Hon såg ut som ett slo med konstiga kläder och smink i hela ansiktet. Hon frågade om jag visste vårt man kunde få tag på jobb, men jag skrattade bara och sa No... Jag tror de var tyskar så jag skulle ha sagt arbeit macht frei.. Ja, bara att fortsätta gå.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

2006-08-07 02:13

 
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

2006-08-11 18:44

 
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

2006-08-17 01:45

 

Skicka en kommentar

<< Home