tisdag, augusti 29, 2006

Yiiiiiiiiha!

Ännu en ny dag ligger framför mina fötter... Jag har varit vaken i en timme nu och är helt klar att åka till jobbet men tar som vanligt den obligatoriska surfningen för att vara helt up-to-date... Såg iallafall på 100 Höjdare igår kväll och jag skrattade som fan vid ett tillfälle... De besökte någon gammal dansbandssångare i Skåne och så satt han och berättade om sitt liv
- Min far var Gåhrdschmusikant, sa han på fetaste skånskan
- Jaha, det måste varit tufft att varit gatmusikant
- Nej, nej, Gåhrdschmusikant!
- Gas?
- Gårdsmusikant Fredrik!
- Jaha, ja, vad är en Gasmusikant.

Ja, kan ju berätta att det var nog troligt roligare att se det på tv än att läsa det när jag försöker återberätta det... Mbop... Jag blev då trött sen iallafall och sov som bara den... Surfningen fortsätter vidare.

2 Comments:

Blogger Hans said...

PB e fett =D

2006-08-29 07:09

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Tur att man inte följer serien =P

2006-08-29 13:23

 

Skicka en kommentar

<< Home